Obchodní podmínky
Pampinus s. r. o.


Způsob objednání

Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách eshop.vinotekaprosek.cz. Návod by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu. Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích, popřípadě zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.

Dodací podmínky

Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku, nebo proti úhradě předem (na účet nebo složenkou), nebo si jej můžete vyzvednout v pracovní době u nás na pobočce www.vinotekaprosek.cz (nebo dle dohody: telefonicky, email).

Zboží odesíláme do 48 hodin, většinou expedujeme v den obdržení objednávky. Dodací lhůta tedy závisí hlavně na způsobu dodání a rychlosti České pošty. Při zaslání na dobírku se jedná přibližně o dva až tři dny, u obchodního balíku do druhého dne. Veškeré křehké balíky, kde je některý výrobek ve skleněném obalu, zasíláme automaticky expresně formou obchodního balíku (kvůli pojištění).
 

Balíky rozváží Česká pošta buď jako standardní, nebo obchodní balíky (rychlé doručení, zpravidla do 24 hodin) a v případě, že Vás nezastihne na udané adrese, je balík uložen na Vaší místně příslušné poště k vyzvednutí, kde si jej můžete vyzvednout většinou do 7 dní.
 

Upozorňujeme, že u malých objednávek a nových zákazníků je nutné objednávku potvrdit včetně částky poštovného (dopravného a balného) – pokud tak neučiníte sami, vyzveme Vás k tomu mailem, jinak Vaše objednávka nemusí být řádně odeslána! U stálých zákazníků již ověření nevyžadujeme. Potvrzení objednávky je nutné hlavně z důvodu bezpečnosti – je nutné si ověřit, že jste si vybrané zboží opravdu objednali Vy.

Zboží je možno až na výjimky odebrat na našich pobočkách, během pracovní doby ihned po telefonické dohodě, nebo poté, co Vám potvrdíme, že si můžete Vaší objednávku vyzvednout. Při vyzvednutí na prodejnách jsou Vaše objednávky připraveny zpravidla do 2 dne, v tomto případě prosím vyčkejte na naše potvrzení nebo nás zkontaktujte. 
Vyzvednutí objednávky v některé z našich poboček je možné až poté, co Vás k vyzvednutí vyzveme. Zboží, které objednáváte, není uloženo na prodejnách, objednávky rozvážíme z centrálního skladu zpravidla 1x týdně ve středu či čtvrtek. Vyzvednutí Vaší objednávky Vám tedy vždy potvrdíme poté, co objednávka do prodejny dorazí.

V případě, že některé zboží bude vyprodáno a nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit do 7 dní, zkontaktujeme Vás telefonicky nebo emailem.

Úhrada převodem na náš účet

Při úhradě předem Vám na Vámi zadaný mail přijde proforma faktura s platebními údaji – pokud by nepřišla, prosím kontaktujte nás. Úhradu lze provést na účet u Komerční Banky čú:43-6534110287/0100
Při platbě předem složenkou nebo na účet či při úhradě zboží odesíláme ihned po obdržení platby. Platbu je nutné dle Vámi zvoleného způsobu zaplatit na naši adresu složenkou nebo na účet, který Vám dojde v emailu s proforma fakturou potvrzující přijetí objednávky, do 7 dní od data objednání. Nebude-li částka připsána v tomto termínu, pošleme Vám upozornění a neuhradíte-li částku do dalších 7 dní, bude objednávka zcela zrušena.

Poštovné / Dopravné

Poštovné neplatíte, objednáte-li si za více než 1000 Kč s DPH na dobírku nebo při platbě převodem na účet – v tom případě máte poštovné (v hodnotě 129 Kč) zdarma a zaplatíme jej za Vás my. Při objednávkách nižších než 1000 Kč s DPH účtujeme poštovné dle sazebníku České Pošty. Balíky s Vašimi objednávkami doručuje pošta většinou do druhého dne, max. do 2 dnů. 

Balíky rozváží Česká pošta buď jako standardní, nebo obchodní (rychlé doručení) a v případě, že Vás nezastihne na udané adrese, je balík uložen na Vaší místně příslušné poště k vyzvednutí, kde si jej většinou do 7 dní můžete vyzvednout.

Balné a způsob balení

Snažíme se Vaše objednávky balit tak, aby nedocházelo k rozbití nebo poničení obsahu. Balné účtujeme podle objemu objednávky (v rozmezí 20–50 Kč). Objednávky pečlivě balíme do recyklovatelných nebo již použitých materiálů, s maximálním ohledem nejen na bezpečnost zásilek, ale i životní prostředí. V minimální nutné míře používáme recyklovatelnou bublinkovou fólii na obalování zboží, maximálně se snažíme zužitkovat již použité papírové a kartonové prvky. Na životním prostředí nám velmi záleží, ovšem jsme nuceni zásilky balit odpovídajícím způsobem, aby nedocházelo k jejich poškození či rozbití.

Reklamační řád

Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem. 

Před jakoukoliv reklamací nás nejdříve uvědomte telefonicky nebo emailem, abychom předešli nedorozumění, které zboží možné vrátit je a které ne, případně jakým způsobem Vaši reklamaci budeme řešit.
 
Zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů, nevztahuje se však na potraviny a další specifické zboží vymezené zákonem, jako jsou např. zboží na zakázku, použité zboží apod.
 
Bez udání důvodu můžeme vzít zpět jen zboží, které je zasláno v neporušených, neotevřených obalech, přesně tak, jak bylo expedováno od nás. Otevřené potraviny nebo vína není možné vzít zpět! Potraviny a vína po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační podněty (špatná kvalita nebo vady výrobku).

Spotřební zboží, které není možné po otevření vracet: reklamace na vína a specifické zboží uznáváme co se týče kvalitativních vad, není však možné reklamovat vína, sýry, olivy atd. (dále jen delikatesy) v případě, že nejste spokojeni s vůní, chutí apod. Takovéto zboží po otevření již nejsme schopni nijak prodávat, a proto takovéto reklamace nelze uznat. 

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby trvanlivosti zboží (u potravin a delikates apod.) nebo dle platných norem (u ostatního zboží). 
  
Reklamace na nedodané zboží, zboží omylem zaslané, špatně dodané nebo dodané ve špatném počtu uplatňujte okamžitě po převzetí, max. do dvou dnů emailem. 


V případě reklamace nás prosím vždy neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky, abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu k Vaší spokojenosti.

  • Oprávněná reklamace:  V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.

  • Neoprávněná reklamace:  Spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

  • Zrušení objednávky:  Pokud se zákazník rozhodne zrušit objednávku před expedicí, je toto možné provést po dohodě s dodavatelem elektronickou formou: pampinus@seznam.cz nebo telefonicky (+420 775 994 041)

  • Uplatnění reklamace  : v případě reklamace kontaktujte pana Janovského (e-mail: pampinus@seznam.cz, tel: +420 775 994 041)

Záruka:

Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka. 

Jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality vín, a to při navrácení většiny obsahu láhve. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru a díky vysoké obrátkovosti zboží je zajištěna jeho čerstvost. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.

Trvanlivost

Trvanlivost jednotlivých druhů vín a destilátů je individuální. Optimální dobu spotřeby a případnou dobu archivace uvádíme u každého vína zvlášť, u likérů je ideální doba spotřeby uvedena na lahvi. U nepotravinářských produktů (vinařské doplňky – sklenice, karafy, bedýnky, kazety) se záruční doba řídí novelou občanského zákoníku a je stanovena na 24 měsíců.

Kvalitní víno jako přírodní produkt každým rokem změní ročník, při širokém sortimentu vín může docházet ke změnám rychleji, než se stačí aktualizovat internetová nabídka nebo tištěná prezentace v katalogu. Pokud dojde ke změně ročníku v době objednávky, je automaticky dodán ročník následující. V případě, že kupující trvá na uvedeném ročníku a jiný nechce, musí toto výrazně označit do poznámek pod objednávku. 
 

 Ochrana osobních dat

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání objednávky, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí straně. Každému zákazníkovi zasíláme automaticky infolist s novinkami, zpravidla e-mailem, k čemuž odesláním objednávky dáváte souhlas. Nebudete-li o zasílání dalších nabídek a informací mít zájem, je možné se jednoduše odhlásit, stačí poslat email pro odhlášení z odebírání novinek. Nikdy nesdělujeme Vaše údaje jakékoliv třetí straně a Vaše data slouží jen interně pro naše účely.

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Google +
Facebook
 
 
 
© Pampinus - eshop s vínem